_________________________________
Localizare – București, România
Suprafața – 60 mp
Anul finalizării – 2020
Concept – Un nou concept de carmagerie premium
Stilul amenajării – Modern cu elemente clasice și industriale combinate
Materiale folosite – Plăci ceramice fațetate tip cărămidă, gresie care imită lemnul, tapet personalizat, lavabilă, placări de pereți cu panouri din lemn. Mobilierul este realizat la comandă din MDF vopsit și cu furnir de lemn. Decorul îl reprezintă mașinile de tocat clasice atârnate deasupra tejghelei de servire, ustensile de bucătărie sub formă de decor și plante aranjate în nișele superioare a mobilierului.
Gama cromatică – Griuri de la antracit la gri deschis, nuanța lemnului natur
_________________________________
Poze: CorpConstruct
_________________________________
Anul trecut compania Angst și-a schimbat conceptul produselor pe care le comercializează, iar primul pas a fost rebranding-ul. Anul acesta va continua promovarea și prin noul magazin adresat unei nișe de persoane care țin mult la calitatea produselor premium. Rolul nostru a fost să creăm o nouă imagine a magazinului și să integrăm noua identitate. De aceea am optat pentru obiecte customizate și atenție la detalii-pardoseală din ceramică cu aspect de marmură sau parchet antichizat, placaje din furnir natural pe pereți, corpuri suspendate cu rol decorativ.
Vezi proiectul de amenajare a magazinului Angst Chibrit.
_________________________________
Proiect concept 3D