Benzinării UMB, Adjud, România

_________________________________

Localizare  –  Adjud, România

Suprafață – 3 spații: benzinarie cu bistro – 300 mp, benzinarie cu cantină – 350 mp și benzinarie mică – 75 mp

Anul conceptului – 2019, proiect în lucru

Concept – o nouă identitate pentru benzinariile UMB

Stilul amenajării – Modern cu accente industriale

Materiale folosite – Placări Pal, pardoseli ceramică, tapet print, grafică personalizată

Gama cromatică – galben, albastru, gri antracit, alb

_________________________________

 

Benzinăria cu bistro

 

Benzinărie cu cantină

 

Benzinărie mică

_________________________________

Cele 3 benzinării pe care Creativ Interior le-a preluat pentru un refresh și un rebranding erau unități funcționale de mai bine de 10 ani, dar clientul a simțit nevoia de o schimbare, să fie în tendințele actuale în această niță.

Unitățile sunt 3 la număr: prima – o benzinărie ce deține un bistro cu mâncare easy-cooked, ce poate fi și pentru take-away, cafenea și magazin cu produse de mâncare și băuturi. Aceasta primă unitate are o suprafață de aproximativ 300 mp, iar interventiile au fost gândite pentru a schimba imaginea interioară a spațiului comercial și al bistroului prin elemente de design vizual în culori vii, să păstreze identitatea vizuala a brandului, materiale moderne, echipamente de iluminat care să redea cât mai bine spațiul și să pună în valoare produsele afișate pe rafturi. Bistroul avea inițial un aspect fără personalitate, neatrăgător. Astfel, am venit cu propunerea de a crea un aer de bistro modern cu mici influențe indsutrial-urbane, design adaptat noilor tehnologii și materiale, cu un plus de funcționalitate și confort.

A doua unitate, are pe lângă magazinul de produse tip drink&snack, și o cantină cu mâncare gătită. Sortimentația este una variată pentru toate tipurile de clienți, zona de Fresh Food rapid, zona de șezut confortabil pe canapele și zona de terasă. Aici am gândit atât funcționalitatea spațiului, estetica lui dar și materialele să fie pretabile pentru un mediu de trafic intens care să fie ușor de întreținut. Legătura între spații este una fluentă, intuitivă, care să poarte clientul dintr-un spațiu în altul și să îl facă să petreacă un timp eficient pentru vânzător.

A treia unitate este una de dimensiuni mici – 75 mp și  deservește doar produse de tip drink&snack, dar are ca facilitate o terasă, gândită de noi să fie închisă pentru a putea fi utilizată și în sezonul rece.

Toată grafica exterioară a fost și ea regândită către o nouă identitate, să fie în strânsă legătură cu interiorul. Atât fațadele au fost regândite, dar și totemurile care indică tipul și prețul combustibililor, noi anexe de tip bnb pentru șoferi sau spălătorie auto de tip self-service.

_________________________________

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *