Despre noi

Creativ Interior este un studio de design interior din România care promovează un stil de viață bazat pe confort și un mediu cu adevărat de neuitat prin amenajări personalizate.

Studioul a fost înființat în 2014 de către doi arhitecți de interior Roman Octavian și Berezovskaia Natalia. Iar astăzi, datorită experieței vaste oferă proiecte rezidențiale și comerciale, HoReCa și birouri, inclusiv centre de fitness; case private, apartamente de lux.

Filozofia de bază a studioului este de a crea soluții individuale, funcționale și nu în ultimul rând, impozante din punct de vedere estetic pentru clienții care își doresc o viață confortabilă. Iar scopul nostru este de a vă ajuta să creați un spațiu armonios unde elemente aparent complet incompatibile pot duce la un design unic. Vă place stilul clasic dar în același timp și arta abstractă? Sau Stilul modern și retro? Doriți un design funcțional, dar nu aveți spațiu suficient? Nici o problemă! Pentru noi, nu există sarcini imposibile. Iar orice nouă provocare ne face să venim cu soluții și idei noi.

Octav Roman

Octav Roman

Arhitect de interior

"Cred că orice proiect este unic, așa cum orice client are particularitățile sale, jobul meu este acela de a-l identifica și de a-i oferi cea mai bună experiență printr-un design unicat, creativ. Ascultă, crează, implementează, găsește soluții, fii pozitiv, oferă mereu ceea ce spui, fii inspirat."

Natalia Berezovskaia

Natalia Berezovskaia

Arhitect de interior

"Așa cum fiecare zi pentru mine începe cu o nouă provocare, asta mă face să pun suflet în ceea ce fac și să mă implic cu pasiune în evoluția acestui domeniu prin rândul celor interesați și deschiși către noi orizonturi. De aceea am lansat și un blog personal The Famous Design, cu scopul de a povesti despre domeniul designului de interior din experiență proprie."

Motto-ul: #AziFacTotulCuPasiune

Etape proiect design interior

Ce înseamnă fiecare etapă din proiect pentru serviciul nostru?

  • Discuția cu clientul

    Telefonic sau live, în funcție de situație, în urma căreia se va întocmi oferta de preț pentru partea de proiectare. Este important ca viitorul nostru client să furnizeze următoarele informații ca oferta să fie făcută corect: planul spațiului existent și/sau modificat, dacă proiectul se va face integral (proiectare și execuție etc.), ce stil de amenajare se dorește, dacă se va păstra ceva din amenajarea actuală sau dacă există anumite piese care se vor refolosi în proiect (au o valoare spirituală etc.) și termenul de predare al proiectului de design și de execuție.

  • Semnarea contractului și plata avansului

    Dacă s-a aprobat oferta, atunci pasul următor constă în semnarea contractului și plata avansului. În urma acesteia se va începe lucrul asupra proiectului. Va avea loc o întâlnire la fața locului unde se vor discuta nevoile și preferințele beneficiarului. În anumite cazuri (de cele mai multe ori când clientul confirmă că nu știe ce își dorește) se va completa un chestionar, pentru a ne ajuta să înțelegem în ce direcție trebuie să înaintăm pentru a propune un proiect conform așteptărilor.

  • Releveul și pozele din spațiu/șantier

    Se va face releveul și pozele din spațiu/ șantier. Vom lua toate cotele necesare pentru a putea lucra asupra noului proiect. Se vor face poze și video. Important! Aceste cote nu sunt finale pentru mobilierul realizat la comandă, furnizorul în cauză este obligat să vină să măsoare încă o dată spațiul (pe zonele de care are nevoie) pentru a evita greșelile de execuție!

  • Documentarea

    Se va face documentarea pentru a înțelege stilul, gama cromatică, materialele, dar și ambianța pe care trebuie să o propuneți. Tot această etapă presupune și găsirea unui concept, acel ceva care va diferenția proiectul de celelalte amenajări. Poate un fototapet personalizat regăsit ca laitmotiv în toată casa sau ideea de a crea un stil unitar. Acest aspect îi distinge pe designerii buni de cei de duzină. Documentarea constă dintr-o selecție de poze trimise către client.

  • Moodboard-uri

    În unele cazuri este nevoie să se realizeze moodboard-uri de prezentare în care să includem mobilierul, accesoriile sau corpurile de iluminat. Această etapă ne poate ajuta și la bugetarea fiecărei camere, în așa fel o să ne asigurăm că ceea ce propunem va corespunde sumei totale de care dispuneți dvs.

  • Mobilarea în plan

    Vom veni cu propuneri de mobilare în plan pentru a ne asigura că piesele de mobilier vor încăpea, iar întregul spațiu este ergonomic și ușor de accesat.

  • Proiectul 3D și randări

    Aceasta este etapa în care vom veni cu proiectul 3D pentru a vă da posibilitatea să vizualizați viitorul spațiu cu toate finisajele, materialele, mobilier, decorațiuni etc. Proiectele se lucrează în programul 3DMax și motorul de randare Vray.

  • Proiect tehnic

    După ce se aprobă proiectul 3D (care de obicei durează în jur de 1-2 săptămâni cu tot cu modificări), poate începe și partea de detaliere și tot ce înseamnă planșele tehnice, care diferă de la un proiect la altul în funcție de complexitate. Aceste detalii ne permit să explicăm mai departe ce are de făcut fiecare furnizor sau executant.
    Lista completă de planșe tehnice o găsiți aici

  • Execuția și supravegherea pe șatier

    Ca proiectul să meargă conform așteptărilor este recomandat ca execuția să se facă de o echipă de contructori/meseriași, cu un șef de șantier în frunte cu care să ținem și legătura.

  • Rezultatul final!

    Proiectul arată conform conceptului inițial!
    Puțeti vizualiza întregul portofoliu de lucrări aici.
    Proiect reușit = Client fericit!