De ce ai nevoie de un brand? Puterea unui brand

Să presupunem că v-ați hotărât să deschideți o nouă locație, fie este un restaurant, hotel sau magazin. Iar prima întrebare care vă vine în minte este: Ce nume să aleg pentru viitorul brand? De ce am ales să ating acest subiect? Totul este destul de clar: dvs, ca viitorul proprietar al noii locații trebuie să țineți cont de toate detaliile care ar caracteriza viitorul brand: numele, logo-ul, serviciile, produsele, ambianța etc. Un brand puternic va conferi siguranța clienților, astfel va crește cererea pentru serviciile/produsele dvs.

Un brand nu este doar un nume. Brandul trebuie să fie asociat cu așteptările clienților dvs. Doriți să vă poziționați ca un hotel de lux sau un restaurant exclusivist, atunci investiți în creșterea brandului.

De ce să investiți într-un brand?

Doar făcând această investiție vă puteți poziționa acolo unde v-ați propus. Indiferent, dacă ne referim la timp sau bani, este obligatoriu să fiți implicați în creșterea și dezvoltarea afacerii, mai ales la începutul ei. Este foarte important atunci când alegeți să fiți și să rămâneți unic pe piață, să investiți în imaginea care vă caracteriză. Ascultați clientul și oferiți-i ceea de ce are nevoie!

Cu ce vă poate ajuta un brand?

Brandul este imaginea companiei voastre. Când ajungeți popular va fi mult mai ușor să vă extindeți și să vă măriți afacerea. Aveți grijă să nu faceți greșeala (multora) de a neglija calitatea serviciilor/produselor – acest lucru vă poate afecta imaginea brandului pe care l-ați creat.

Cât de important este un brand?

Principalul lucru la care atrag clienți noi este brandul companiei, iar acest lucru înseamnă istoricul și activități acestuia. A crea o impresie bună despre companie este o garanție a unei relații pe termen lung cu clienții voștri, precum și crearea unui venit constant. Atenție la lucrurile mărunte: site-ul și comunicarea pe rețelele de socializare, crearea identității vizuale ce implică cărțile de vizită, diverse materiale promoționale, dar și cum se prezintă personalul.

Promovați-vă brandul în mod consecvent, studiați piața, concurența și aduceți periodic îmbunătățiri afacerii voastre. Important să nu grabiți lucrurile, dar să gândiți fiecare viitor pas! Poate vă așteptați la rezultate imediate, însă uneori este nevoie de mai mult timpșsi implicare pentru a ajunge la succes.

Cum să vă mentineți brandul în timp?

Serviciile de calitate și cele mai bune produse, trebuie să reprezinte motto-ul dvs. Învestiți în marketing, veniți cu idei noi, fiți la curent cu noutățile din domeniu, dar și din mediul online, unde astăzi obligatoriu trebuie să fiți prezent. Brandul dvs trebuie să fie mereu inovativ și să atragă clienții. Dacă sunteți un restaurant: diversificați-vă meniul, reamenajați-vă spațiul în care clientul să se simtă confortabil și important etc. Fi-ți creativ!

O afacere care își dezvoltă propriul brand ar trebui să funcționeze în această direcție, astfel încât marca să aibă capacitatea de a influența psihologia clienților și de a evoca emoții.

Sursă poze: Unsplash.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *