Design spații comerciale – 14 secrete pentru a crește vânzările unui magazin (partea II)

8. Produsele trebuie să fie de calitate și cu un aspect atrăgător. După cum știm, în urma mai multor studii, clientul, în oarecare măsură, este influențat de culori, texturi, miros, merchandising etc. în decizia de a cumpăra sau nu. Luând în calcul și acest aspect, sarcina dvs este de a face pe cumpărător curios de a testa și a folosi produsele pe care le oferiți. De aceea vă recomand să apelați la o firmă specializată pe merchandising și soluții de promovare în zona de retail;

9. Designul magazinului este strâns legat de marketingul brandului. Pentru a vă diferenția de concurență trebuie de la început să le studiați punctele forte și cele slabe. Totodată trebuie să analizați profilul clienților dvs: varsta, sexul, statutul social, ocupația, nevoiele etc. și să aplicați în avantajul dvs. În urma acestor studii, veți reuși să creați și un design reușit;

10. Trebuie să vă asigurați că produsul este vizibil de la distanță. De exemplu, într-un magazin de haine sau accesorii ar fi bine să expuneți postere mari cu modele bine îmbrăcate din colecția actuală. La urma urmei, oamenii vin să-și cumpere nu neapărat haine ci idea de frumusețe și respect. Prin urmare, cumpărătorul acordă mai multă atenție modului în care va arăta, de aceea apelează la dvs. Schimbați în mod regulat posterele și hainele de pe manechine pentru a avea un magazin cât mai dinamic și interesant;

11. Si, neapărat, designul magazinului trebuie să sublinieze încrederea în produsele și serviciile dvs. Principalul dvs avantaj în fața concurenței trebuie să fie: prețul corect, colecții unice și servicii de calitate;

12. Evitați materiale și elemente care pot provoca accidente. Aveți grijă ce materiale sau soluții tehnice în crearea mobilierului folosiți. Încercați să evitați pe cât posibil pardoselile alunecoase, colțuri ascuține sau trepte. Iar dacă la intrare aveți uși din sticlă, nu uitați să le semnalizați;

13. Încercați să nu aglomerați spațiile de expunere cu marfă. Trebuie să există o logică atunci când expuneți produsele la raft. Desigur, scopul dvs este să profitați la maxim de spațiul pe care îl aveți, dar nu uitați regula: cu cât spațiul este mai aerisit cu atât magazinul va părea mai elegant și prezentabil;

14. Asigurați-vă că designul este conceput exclusiv pentru clientul dvs țintă. Este important să faceți un brainstorming despre clientul dvs și care sunt caracteristicile acestuia. Interiorul trebuie să fie unul confortabil și prietenos. Folosiți canapele confortabile, iar pe măsuțe sau standuri puteți expune broșuri și cataloagele cu noilor colecții. Principala sarcină este de a transmite clientului cele mai pozitive emoții și amintiri pentru a-l convinge de a cumpăra și a reveni și data viitoare.

În concluzie:

Ca să aveți un magazin de succes trebuie să vă pregătiți de un proces continuu, în care trebuie să investiți timp și pasiune. Este foarte important sa faceti profilul corect al clientului și să creați toate condițiile pentru a-l atrage și pentru a cumpăra de la dvs. Observați ce le place clienților, cereți-le feedback-ul și creați-le cele mai frumoase experiențe de shopping cu ajutorul unui merchandising atrăgător, printr-un design conceptual și nu în ultimul rând prin fidelizare.

Doriți să amenajați un spațiu comercial, noi vă putem ajuta, contactează-ne aici.

Sursă poze: Pinterest & dezeen.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *