Despre Ce inseamna luxul? Cum arata o locatie de lux si ce trebuie sa contina ea? Cum amenajam o locatie de lux?  sau De ce sunt atat de importante brandurile intr-o amenajare horeca? puteti citi in revista Horeca Romania nr.80.

Pentru a incepe amenajarea unui restaurant sau hotel de lux, trebuie sa studiati foarte bine piata, asa cum si luxul este perceput subiectiv de la o tara/oras la altul. In primul rand trebuie sa va puneti cateva intrebari importante: Cine va fi clientela? Cui i se adreseaza: localnicilor sau strainilor? Daca este un restaurant/lounge/cafenea: care este specificul? Cine este cheful bucatar si cu ce concept inovativ va veni acesta? Prin ce va diferentiati de concurenta? Pentru hotel trebuie sa luati in calcul toate facilitatile si serviciile care corespund unui hotel de 4 sau 5 stele si sa creati o strategie corespunatoare, astfel ca sa atrageti clientii cu potential si statut social inalt.

Fie ca un client doreste sa ii facem un proiect pe care acesta il considera „de lux” doar pentru ca o sa cheltuiasca cu 10 euro mai mult pe un metru patrat de gresie sau ca un beneficiar a inchiriat o casa interbelica in centrul orasului pentru a deschide un restaurant premium, dar cu un mobilier ieftin. Toate astea nu fac decat sa induca o falsa impresie de calitate si confort, si sa dezinformeze omul de rand care poate aspira la acest termen.

Intregul articolul in gasiti aici.

ce inseamna lux horeca

ce inseamna lux horeca 01

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *