14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin

Continuam cu ideile care va vor ajuta sa va promovati magazinul:

Desigur, marfa trebuie sa fie de calitate si atragatoare. Dupa cum stim, in cele din urma, clientul ia personal decizia de a cumpara. Sarcina dvs este de a face pe cumparator curios si sa-i oferiti un sortiment cat mai larg de produse. Un merchandising bine pus la punct va poate ajuta sa creati acel aspect atragator, prin compozitii interesante, selectarea culorii sau a textilelor pe categorii.

Designul magazinului trebuie sa sprijine la maxim marketingul companiei:

  • Sa va distingeti de concurentii dvs directi
  • Sa ascundeti toate defectele
  • Interiorul magazinului trebuie sa se potriveasca cu caracteristicile clientului dvs tinta (varsta, sex, statutul social, ocupatie, profesie etc.)

14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin

Trebuie sa va asigurati ca produsul este vizibil de la distanta. De exemplu, intr-un magazin de haine sau accesorii ar fi bine sa expuneti postere mari cu modele bine imbracate din colectia actuala. La urma urmei, oamenii vin sa-ti cumpere nu neaparat haine ci idea de frumusete si respect. Prin urmare, cumparatorul acorda mai multa atentie modului in care va arata, de aceea apeleaza la dvs. Schimbati in mod regulat posterele si hainele de pe manechine pentru a avea un magazin cat mai dinamic si interesant.

Si, neaparat, designul magazinului trebuie sa sublinieze propunerea unica de vanzare. Aceasta reprezinta principalul dvs avantaj in fata concurentei: pretul, colectii unice si originale sau servicii de calitate.

Aveti grija de a preveni orice trauma sau disconfort pentru clientul care intra in magazinul dvs. Evitati sa folositi materiale periculoase: pardoseli alunecoase, colturi ascutine sau usi de intrare din sticla fara sa le semnalizati.

14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin

Incercati sa nu supraincarcati spatiile de expunere cu marfa. Trebuie sa creati o acuratete vizuala si o ordine atunci cand expuneti produsele. Desigur, scopul dvs este sa profitati la maxim de spatiul pe care il aveti, dar nu uitati regula: cu cat spatiul este mai aerisit cu atat magazinul pare mai elegant si prezentabil.

Asigurati-va ca designul este creat exclusiv cumparatorului dvs tinta. Este important sa faceti un brainstorming despre clientul dvs si care sunt caracteristicile lui (sex, statutul social etc). Interiorul trebuie sa fie unul confortabil si prietenos. Folositi canapele confortabile, iar pe masute sau standuri puteti expune brosuri si cataloagele cu noilor colectii. Principala sarcina este de a transmite clientului cele mai pozitive emotii si amintiri pentru a-l convinge de a cumpara de la dvs si a reveni si data viitoare.

In concluzie:

Ca sa aveti un magazin de succes trebuie sa va pregatiti de un proces continuu, in care trebuie sa investiti timp si pasiune. Este foarte important sa faceti profilul corect al clientului si sa creati toate conditiile pentru a-l atrage si pentru a cumpara de la dvs. Observati ce le place clientilor, cereti-le feedback-ul si creati-i cea mai frumoasa experienta de shopping prin improspatarea imaginii din interiorul magazinului, merchandising atragator si nu in ultimul rand prin fidelizare.

Mult succes!

Pentru partea 1 aici.

 

Si daca sunteti in cautarea unui design de succes al magazinului dvs, echipa Creativ Interior va sta la dispozitie pentru a crea impreuna un concept nou si unic!

Ne puteti contacta aici.

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *