14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin cover 1

Stiati ca, potrivit statisticilor, majoritatea cumparatorilor decid de a achizitiona ceva bazandu-se pe emotii?

Vitrina si interiorul – sunt primul lucru pe care il observa cumparatorul cand trece pe langa magazinul dvs. Scopul vostru este de a atrage atentia trecatorului si de a trezi interesul de a intra in interior. Iar pentru aceasta este nevoie sa faceti acest lucru cat mai profesional, mai original si serios, astfel sa va diferentiati de concurenta.

Cu bugetul pe care il alocati pentru amenajarea viitorului dvs magazin puteti optine doua rezultate complet opuse, deoarece ca sa concepeti un design reusit este nevoie de cunostinte profesionale, nu doar legate de design sau arhitectura, dar si de psihologia sociala, marketing, publicitate si merchandising.

14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin cover 2 copy

Cum sa va promovati magazinul?

Investiti banii in elemente de calitate care sunt usor demontabile si mobile. O investitie adecvata in echipamente si mobilier, se va recupera mult mai repede datorita imaginii pe care o veti crea si care     cu siguranta va afecta emotiile clientului, motivandu-l sa cumpere de la dvs. Este important sa concepeti mobilierul cat mai mobil si usor de demontat, ca sa puteti reimprospata atmosfera interioara prin mutarea acestora – de ex. : televizoarele, manechinele, lampadarele sau spoturile, standuri sau taburetii/banchetele.

Proiectul de amenjare trebuie sa rezolve problema spatiului (de obicei cand spatiul este foarte mic). Si aceasta se va face prin utilizarea corecta a luminilor, culorii sau a altor obiecte arhitecturale. In cazul in care nu reusiti sa ascundeti anumite defecte (cum ar fi coloanele din mijlocului spatiului), cea mai buna solutie ar fi sa le accentuati intr-un mod original si sa le oferiti o functionalitate.

Iluminatul – este foarte important in designul unui magazin. Acesta trebuie sa fie destul de puternic ca sa lumineze atat produsele, cat si spatiul per ansamblu, dar sa aveti grija sa nu duceti la orbirea cumparatorul sau personalului. Si sursa luminii este de o mare importanta: lampile cu halogen asigura o lumina puternica si prezentabila, care scoate in evidenta produsele expuse.

Detaliile interioare nu trebuie sa distraga atentia. Totul trebuie sa se concentreze pe produs si publicitatea acestuia. Cumparatorul intra in magazin pentru cateva minute si in acest timp atmosfera interioara trebuie sa fie cea care il va determina sa cumpere. Produsul trebuie sa fie bine accentuat si sa ofere informatii despre avantajul sau principal.

14 secrete pentru a creste vanzarile datorita unui design reusit de magazin cover 3 copy

Povestiti-ne cum se utilizeaza produsul. De exemplu, in magazinele de haine este important sa expuneti hainele pe manechine in cel mai estetic si stilistic mod. Cumparatorul va lua o decizie mai rapida daca va fi atras ideile originale cum sa asorteze hainele. Si cataloagele (lookbook-urile) cu noile colectii vor ajuta cumparatorul sa achizitioneze haine noi si accesorii.

Interiorul magazinului trebuie sa target-eze cumparatorul potrivit. Daca produsele pe care le vindeti sunt la un pret mediu si sub mediu, nu merita sa investiti intr-un design de interior luxos, deoarece acesta va speria cumparatorii – ceea ce nu doriti!

Echipamentele comerciale, culoarea si textura peretilor au rolul de a accentua produsul. Aceste elemente trebuie sa fie intr-o armonie cu produsele pe care le expuneti, dar in acelasi timp sa le sublinieze. Evitati sa incarcati interiorul, deoarece veti distrage atentia cumparatorului si intr-un final acesta nu va cumpara nimic de la dvs.

Pentru partea 2 aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *