BRANDING

 

De ce ai nevoie de un brand? Puterea unui brand

Sa presupunem ca v-ati hotarat sa deschideti o noua locatie, fie este un restaurant, hotel sau magazin. Iar prima intrebare care va vine in minte este: Ce nume sa aleg pentru viitorul brand?

De ce am ales sa ating acest subiect? Totul este destul de clar: dvs ca viitorul proprietar al noii locatii trebuie sa tineti cont de toate detaliile care ar caracteriza viitorul brand: numele, logo-ul, serviciile, produsele, ambianta etc. Un brand puternic va conferi siguranta clientilor, astfel va creste cererea pentru serviciile/produsele dvs.

Un brand nu este doar un nume. Brandul trebuie sa fie asociat cu asteptarile clientilor dvs. Doriti sa fiti un hotel de lux sau un restaurant exclusivist, atunci investiti in cresterea brandului.

De ce sa investesti intr-un brand?

Doar investind te poti pozitiona acolo unde ti-ai propus. Fie vorba de timp sau bani, trebuie sa fii mereu implicat in cresterea si dezvoltarea afacerii. Este foarte important atunci cand alegi sa fii unic pe piata, sa investesti in imaginea care te va caracteriza. Sa aculti clientul si sa-i oferi tot de ce are nevoie.

Cu ce va poate ajuta un brand?

Brandul este imaginea firmei dvs. Cand ajungeti la nivelul in care sunteti cunoscut va fi mult mai usor sa va extinderi si sa va mariti afacerea. Dar sa nu faceti greseala de a neglija calitatea serviciilor/produselor, pentru ca asta va afecta imaginea brandului pe care l-ati creat.

Recomandarile sunt cele care v-or aduce cei mai multi clienti la dvs!

Cat de important este un brand?

Brandul va reprezinta acum cand sunteti la inceput, dar tot acest brand va va reprezenta atunci cand veti deveni cineva puternic in domeniu. Promovati-va brandul in mod consecvent, studiati piata, concurenta si aduceti ceva nou in business-ul dvs. Important sa nu grabiti lucrurile! Poate va asteptati la rezultate imediate, insa uneori este nevoie de mai mult timp si implicare pentru a ajunge la succes.

Cum sa va mentineti brandul in timp?

Serviciile de calitate si cele mai bune produse, trebuie sa fie motto-ul dvs. Investiti in marketing, veniti cu idei noi. Brandul dvs trebuie sa fie mereu inovativ si sa starneasca curiozitate in randul clientilor. Daca sunteti un restaurant: diversificati-va meniul, reamenajati-va spatiul in care clientul sa se simta confortabil si important etc. Fi-ti creativ!

 

Asta a fost o mica introducere in ceea ce se numeste „brand-ul”, insa pentru a intelege mai bine acest aspect, este nevoie sa va documentati cat mai mult.  Va recomand cu drag cartea „Branding” de Don Sexton, unde puteti afla toate principiile de dezvoltare a unui brand si etapele acestuia.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *